sobota, 27 września 2014

Ogólnopolskie Craft Party w Poznaniu.....


 .....a że tu mieszkam to nie mogło mnie zabraknąć:) dziękuję dziewczyny że zorganizowałyście Ogólnopolskie Craft Party. bo było naprawdę super.Organizacja pierwsza klasa!!!!kawka przepyszna jak i mini szarlotki mniam mniam..;P No i nie mogłam się opanować i musiałam iść na warsztaty do Kasi Krzymińskiej czyli jak wszyscy wiemy Czekoczyny .Od dawna zachwycałam się jej pracami no i wreszcie zawitała do Poznania:D Warsztat niesamowity a Kasia bardzo sympatyczna.i oto wyszedł taki twór spod moich rąk



a tu z moją  bliżniaczą sis:)mam nadzieję że już niedługo pojawią się fotki z samych warsztatów bo ja niestety byłam tak zaaferowana robieniem pracy że zapomniałam że wzięłam aparat:D a już nie wspomnę o tym że się obkupiłam w "przydasie" papiery tusze itp....HAPPY tylko działać:)

2 komentarze: