sobota, 22 maja 2021

Mama

 Niektóre prace powstają pod wpływem impulsu...zobaczysz coś i od razu wiesz jak będzie wyglądać projekt. Tak też było jak dzisiaj znalazłam to stare zdjecie z mamą.Ja je bardzo  lubię za to mama go nie cierpiała 🤣🤣🤣Zrobione dobre 10 lat temu-chciałabym cofnąć czas 😍 Praca idealnie nadaje się na wyzwanie w @52ScrapbookingChellenge2021 , moja linia to zdjęcie mama+ córka/różowy/ kwiaty . Użyłam papier od Mintay Papers z kolekcji"Next trip" maskę Oriental od @Finnabair, kwiatki z foarmiranu które dostałam od @KarolinaWójcik

😘









Zgłaszam na wyzwanie 

http://craftymoly.blogspot.com/2021/05/wyzwanie-111-kocham-cie-mamo.html?m=1



4 komentarze:

  1. Śliczna inspiracja :) powodzenia w wyzwaniu Anita DT CraftyMoly

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna oprawa dla wyjątkowej pamiątki :)
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu Paper Card – DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyszło - śliczna pamiątka:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowa pamiątka w pięknej oprawie - dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card DTBarbara

    OdpowiedzUsuń